torsdag 3 september 2009

E-post adress


Nu så är Torsdag klar hos mig för att ha städat av lite hemma eftersom att få besök unsder dagen i morgon trevliga pers från västergötaland eller äldre Elfsborgslän + några st andra ska komma med hit då vill man ha lite fint hemma så de ej vänder vid dörren *s'*.Det var en lugndag hos för mig i dag att ha friskvård som vi har varje torsdag morgon ända fram till frukost då kan man välja att simma eller göra något annat för kroppen för att må bra ,sj så går jag 1.8 km familjespåret som tar c.a 30-45 min att gå runt beror på vem som hänger på :P

Många vill åka för att simma några längder sedan njuta i en ångerbastu som en del säger på jobbet som är svårt att hålla sig för skratt när K.Lj säger så .Jag fråga K.Lj underdagen vad han har för E-Post för han ska ha en hotmail-adress men han ska få den av posten slutet av den här mån sa den stolle ..vad jag vet så äer den gratis men sa inget utan spela med för att låtsas spela dum med .Nu till jobbet för att gjort samma jobb som andra dagar för att ta upp vass som är kvar i högar läre nog ta ända fram till nästa vecka med ,det blir snart gråa strån extra hos K.K som måste ta ledigt 1 dag för att vila upp sig extra :) Det lider inte vi ej av kan jag skriva haha ..

Mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar