lördag 5 september 2009

Lördag


Godmorgon nu så är dt lördagsmorgon igen ! I går på eftermidagen så kom det besök till mig trevliga vänner från Åtvidaberg ,Borås det vart en massa skratt & äta en pizza nere vid johannelund ,sedan ej glömma skriva att ha fått en levade blomma för att skötas efter som jag har bara platsblommor vid mina fönster kanske var en pik åt mig för att hålla på med blommor i bland så därför fick jag en levade *asg* ...Det blir under dagen att åka till Broder för att fira brochans dotter som blir 2 år ,Ewelina ska få en present av mig & Linda det är ej mindre en fotobok för att kunna lägga in foton på sig som hon kan se på när hon blir äldre

Janne

1 kommentar:

  1. Hej och tack själv, det blev en bra bild på oss.. den snor jag med mig =) Ha det bra hos brorsan och dottern. Kramar!

    SvaraRadera