torsdag 24 september 2009

Kompledighet




Gomidag att kunna ta ut den tid som jag har jobbat över passa mig bra under dagen då har jag nu hunnit med att städa av hemma så det ser trevligt ut att komma in sedan lukta gott med på köpet .Den här dag så har sdet bara varit städ inget annat så dessa buskar som växer en får klara sig ett bra tag till för att ta klippa ner tills nästa vecka .Basen ml är under dagen i Jönköping igen för att vara på en mässa som jag har kollat upp vad det var för mässa de var på som jag eller Kurt Lj ej fick plats på att åka med .Lika bra det för det var ej Erotik Mässsa utan park & Golfmässa tur att vi ej fick plats på den resa :P


Snart är der fredag igen då får man ta sig en Loka igen som smakar ofta gott :)


mvh Janne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar