onsdag 23 september 2009

Onsdag




Hej att komma hem från jobbet för c.a 30 min sedan är skönt för dagen börja inte muntert kan jag säga rakt ut att komma in hos damsidans omkläningsrum på morgon då det såg ut som ett världskrig med lera & massa påsar mm på golvet inte vart det trevligare att ta hand om lera som fanns inne hos dambastun som var fin när jag fixa den går morse som tas mellan 2-3 ggr veckan beror på hur det ser ut .Skulle man se dessa ungjävlar som ej kan torka av sig sina skor så skulle jag nog ge dem en fråga först om de ej fatta så skulle de få en örfil så de fatta att man kan torka av sig sina skor innan man går in för att byta om så de fatta nästa gång att man ska torka av sina skor mm ..undrar om de gör likadant hemma hos Mamma & Pappa?.Nu till eftermidagspasset då jobbade jag med kurt ljung & Classe för att klippa små häckar det växer ut som finns på en karta hos K:K för att kunna läsa vad han skriver på papper då skulle man nog behöva vara en professor för skriva bra kan ej den karl men som vanligt läkare & lärare kan ej skriva bra för vi andra ej ska kunna läsa vad som skrivs ,skit ´samma för vi är nördar ändå *asg*


Vad som som snart väntar ska jag ej skriva för det vet nog alla ändå som läser den blogg :P


Chao Mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar