fredag 30 oktober 2009

Fredag igen

Halloween
Så var det nu fredag igen ingen kan säga det är skönt att komma hem sen sådan dag att ha gjort sina timmar ,att ha städat på området jag har även Kurt lj har städat cafet & Ryd plus att vi har som vanligt haft bänemöte eller säga fina ord rundan för att prata lite sedan hur vi mår som vi skulle vara stollar som ej fattar något *s* ..Efter det möte så är det frukost med cafe gänget som bjuder kaffe mm som är trevligt att göra efter ha lidit 1 timme på höra saker från K;:k har att säga ,fråga om saker & ting som ej kommer fram ändå för ingen säger för mycket då skulle vi sitta minst 3 timmar till på det skitmöte rundan *asg* ..Nu till helgen som kommer så är det Halloween för att äta gott sedan dricka gott plus att det ska vara lite skräck mm tur då att jag har lite hemma att äta gott mm för att njuta med darling Linda som ska ta ut lite komp precis lagom till den afton för att kunna njuta lite med som kotorsnissar ska göra med stänga redan på vissa kontor redan kl 12.00 hur fan de kan få hop 40 timmar kan inte ens jag räkna ut dum som jag är i huvdet 'asg*

Men jag önskar alla en god Halloween afton

mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar