torsdag 29 oktober 2009

Snabba Ryck


Kl 05.50 i morse så kom en lastbil med ett stort flak för att lämna det till oss för att kunna dra ut på spåret på röda som nu ej är långt kvar mindre en 500 m för K.K fick ta över spaden efter mitt pass något ska han väl göra den drummel med *s'? De som jag har jobbat med under dagen var Classe .Leif & Harrold för att dra ut dessa spån som är lika stora som stora ekar att lägga ut :P.När jag kom hem så var det dax som vanligt att tvätta så tog jag en rövare att städa med så jag slipper det morgon när jag kommer hem plus att hinna till Netto för att handla lite saker som jag visste de hade bra pris på helgskinka för 28 kr kg så det vart snabba ryck att hinna med allt så nu är det bara invänta tvätten som är snart klar sedan ta sig en skön dusch som går åt så det ej luktar skit om en *asg* ..Efter duchen ska jag över till kära Linda

mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar