fredag 23 oktober 2009

Fredag


Skönt nu är det fredag igen för att städat klart hemma även på jobbet ,fick även ta cafet ensam i morse för kurt lj skulle åka med ena pickuppen till Engström för att se över vår ena bil därför han ej kurt lj städa cafet ,som tur vad så såg det ganska bra ut när jag tog hand om det ställe som tog c.a tid 40 min som en morot fick jag åka hem kl 11.00 även kurt tog sin chans för att städat vid ryd kl 05.00 som han sa då ska jag med hem samma tid .Efter frukosten så skulle han upp till Ryd igen för att ta den bastu som han ej städa unsder morgon passat .Det vart att stressa för mig för att hinna med allt så alla är nöjda inte undra på att jag var tvungen att ta mig en stänkare när jag kom hem för även städa eget hem så måste det med + ej glömma att blomman jag fick är levade som jag fick av sivan & nett från borås välsköt som den är ännu.Snart väntar en skön dusch

mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar