lördag 24 oktober 2009

Tyskland

Denna buss var första gång att se

Godkväll att ha kommit hem från en Tysklands shopping för att inhandla lite dryck lagom till julen som att ha sett under den dag massa bussar från norr-söder bussar som jag ej har sett förut nere i Tyskland som Ojbuss som jag snoka reda på nyss var från Ekskärad = Värmland även en nytt bussbolag som hette Sjuhäradbuss från borås trakten ,som vanligt fanns bussar som åker ofta för att shoppa en massa dryck plus andra saker som blöjor vad fan de ska med dessa till 's* ?.För första gången så var det en del ungdomar på bussen som ej kunde sköta sig så bra för att för ett jävla liv som tur vad så hade jag på radion för att lyssna på musik så jag ej vart så störd av allt gap som en del ej gilla för ej kunna sova som jag lyckats bra med ändå att kunna göra fast det skulle vara ett jävla liv på bussen längst bak i bussen Men annars gick allt bra inget gick sönder inte för mig allafall gode gud :)

Nu så ska jag hoppa in i duschen för är ej så fräch jag jag lova

Mvh Janne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar