torsdag 8 oktober 2009

Höstmörker,Östgötfrakt


Jobb mellan 05.30-14.30 i dag även har haft friskvård gick med Classe & TB runt familjespåret som vanligt .Att höstmörker kan vara mysigt att cykla i tycker jag bara jag & Tidningsbud plus några st djur som kan möta ofta är harar men händer att man ser då då en räv & grävling ute för att jag sitt byte.När jag kom in värmen på jobbet för att tända lampor ,slå på radion mm så fick jag se på varje plats så fanns det hos oos 3 st olika trevliga saker som Mössa ,T-Tröja & en ceppa med logga på från Östgöta Frakt som vi alla har fått som jag kan ana att K,K hade lagt ut går innan han skulle hem ?

Jag var ej sen för att ha den ceppa på mig underdagen för att slippa få svett rinna ner för ögon som gör så ont att få *asg*

Mch janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar