onsdag 7 oktober 2009

Otur & Tur


Jobbet börja i dag som vanligt kl 5.30 för att städa sedan vara ute på spåret med Leif & Classe för att ta bort de underbara rötter som sticker upp sedan ta bort sten som går att ta bort med spett dyliga saker så gott det går .

När jag skulle cykla hem så gick kjedjan av sedan så small bara till bakdäcket som värsta kanon skott så det var bara att le den cykel hem så gott det gick klart så skulle det blåsa motvind med på köpet:( Att laga den cykel har jag ingen lust med att göra .Kom på en lösning att ringa gullet för vet att hon har en cykel nere i sim källare fast bara vara 26 tum på den flickhoj som jag fick köpa av sötis för ynka 200 kr ända är att hissa upp sadeln några cm för Linda är ej så lång som jag är men det jobb får jag ta morgon på arbetstid för att ha betalt för det fin fin jobb

Mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar