torsdag 12 november 2009

12-11-2009

Torsdag är nu helt över att ha städat klart hemma för att sluta c.a 14.30 som jag , Kurt lj gör varje Torsag för att ha tider för att öppna på olika ställen ,städa av som är varje morgon mån.fre på ställen vidingsjö & Ryd .Det märks att hösten är här eller nästan vinter för folk är trötta på morgon ska ej stick under stolen jag är likadan under den här tid för att snozza lite extra på morgon för att komma till jobbet c.a 05.15 som är så vanligt precis men hinna ändå det jag ska göra .Den här dag var lugn för att bara städat på mitt ställe sedan ha hjälpt kurt Lj vid Ryd efter vår friskvårstimme plus att fått i oss våran frukost som vi har mellan c.a tid 08.40-09.40 som bara ska vara 30 min går över tiden ofta *s* ...Almir kom ej dag för att ha ont i sina leder eller muskler det kan ej vara att vi har kört för hårt med han *asg* ..När jag kom hem för att parkera min hoj så mötte jag brevbäraren inte vilkenm brevbärae som helst uten en gammal badoms kamrat från när vi lekte hop när jag gick 5 klass även den tjej som heter Lotta Edoff då vart det lite prat med henne som hade lagat ner i lådan hos mig reklam & en ful räkning som var från facket = fackavgiften på 601 kr .Tänk var liten välden är att få träffa en gammal kompis från skoltiden som kommer med fula brev till mig *asg*
Mvh Janne

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar