torsdag 12 november 2009

Bråk

Städa sj din dåre haha

Nu så har jag kommit ur en mysig dusch för att ha bytt om lite med inte ha , samma kläder på mig när jag hoja hem från jobbet ,för dessa lömp ligger nu i korgen som ska tvättas i morgon efter jobet slut .Precis har jag läst lite på nätet från Correns sida att 2 st städare om bråk med varandra för att ha städat trappor ..Nu så går det att läsa lite om det ....Två lokalvårdare hamnade i luven på varandra när de städade trappuppgångar i Linköping den 12 december förra året.

När den ene städaren blev klar med sin uppgång frågade arbetskamraten om denne kunde tänka sig att hjälpa till med hans trappuppgång. Detta ville dock inte lokalvårdaren. Hans arbetskamrat blev då förbannad och skallade städaren i ansiktet.

Senare i personalrummet ska bråket ha fortsatt. Den skallade städaren ska bland annat ha fått ett stativ till en golvmopp tryckt i bröstet.

På tisdagen dömdes arbetskamraten - mot sitt nekande - för misshandel till villkorlig dom och 100 dagsböter. Han ska också betala 6 500 kronor i skadestånd.
Tur att vi ej har det så hos oss då skulle jag nog ha massa blåöga på mitt öga 'asg*

mvh Janne


Blogvertiser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar