fredag 13 november 2009

Fredagen den 13

Inte otur hos mig :)
Härliga fredag är nu här igen ,att ha gjort sina timmar att sluta vid lunchen varje fredag.Fast det är i dag fredagen 13¨så ska det vara en otursdag men ej hos mig för allt har gott smärtfritt en så länge lika bra att skriva.Dagens jobb behöver jag ej gå in på för det vet alla som min blogg ofta som sällan.Ända nytt var att Almir kom i dag till jobbet när vi hade bönemöte *asg*.Efter det möte så var det som vanligt varje fredag frukost med cafegänget ,Alimir fick följa med Kutr Lj till Ryd efter frukost för att ta bort löv med lövblåsn som han gilla visst enligt han sj & Kurt lj det var väl för att se på dessa pumor som springer runt spåren så han har lite att se dessa saker springa för att drömma om de som Almir gillar att göra *s* ..Jag sklle ah haft min stuga nu kl 12.00 men ej så vart det ej för att se att jag har ha satt upp fel tid då jag kan ha den 16.00 i kväll never säger jag bara .Så det vart att flytta stugan till Måndag stället efter jobbet kl 16.00..det får gå det med för ej ha så mycket tvätt ändå i korgen

mvh Janne



Blogvertiser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar