lördag 14 november 2009

Tradera

Så här ser den Lampa ut

Godmorgon så var det nu Lördagsmorgon.Snart så blir det lite kaffe ,smörgås att äta med Linda som står som vanligt i duschen flera timmar :P .Att ha varit inne på Tradera för att snoka lite för att hitta en söt hjätformat lampa till mig sj som bara kosta mig 60 kr med frakt som jag tog direkt (köpa direkt) det var inget svårt val att köpa den söta bordslampa som kommer stå vid ena fönstret hos mig som kommer göra sig jävligt bra undrar bara vad Linda kommer säga *asg*?









Blogvertiser

1 kommentar:

  1. Häftig lampa!! Den gillar hon säkert ;) Jadu, här är det rökstop totalt, men nån enstaka cigg har jag tagit under veckan. Men det är ca 8 på en vecka, så det är inte mycket. Rökstopp helt och hållet är det senast Måndag tycker jag :) Ha en trevlig Lördag, här idag skall vi flytta Erika till ett eget place *kram*

    SvaraRadera