fredag 27 november 2009

Fredag igen

På söndag är det 1 Advent


Så var det nu igen den underbara fredag igen tycker jag i allafall men ej alla som måste jobba helger som ett måste för att vi andra ska kunna tjäna oss lugna då tänker jag på service jobb som måste funka till 100% som annars skulle bli skit om de skulle ta ledigt efter varje fredag.Nu till dagsns jobb vart lite extra att göra inne hos oss där vi håller hus då vart det att sätta upp 2 st Adventstakar för att det skulle bli lite mysigt även inne hos oss ,plus att städa som vanligt som ingår i min tjänst varje fredag efter frukosten med cafe gänget då vi har fredagsmys hop för ha trevligt då som det bjuds på kaffe,the ,choklad ,mackor & kornfläks mm som cafet bjuder på till vi som är grannar med Vidingsjö Cafe där Kurt Lj utför städ inne hos de ,skithusen ,händer även att jag kan ta dessa skithus om ej Kurt Lj hinner me att städa de wc som bara är 2 st som ej tar så lång tid c.a 5 min på varje st .Jag ska väl julpynta även hemma hos mig blir att ta fram dessa 2 st ljus-stakar som snart ska ner igen för julen är inte så lång tid hos mig kan jag skriva :P

Blogvertiser

1 kommentar:

  1. Härliga underbara Fredag :) Ha en fin helg på er *kram*

    SvaraRadera