torsdag 26 november 2009

Torsdag

Så var nu Tordags jobb avklarat på jobbet ,hemma med ,för som vanligt så var det att städa på mitt område som såg så fint ut så det tog ej så lång tid att städa av under den morgon kan säga utan att skämmas att det tog under 1 timme ,plus att sedan öppna på en del ställen för att fordon ska kunna komma ut för att göra jobb som ingår även hos mig att sköta om då får jag ej vara morgontrött då kan det bli kattastrof *asg* .Skulle det hända så finns 2 st som kan sköta mina uppgifter som en backupp det är T:B & Gäsa .Utan att skryta så händer det ej så ofta att jag är sen eller borta från jobbet.Det var även friskvårdstimme i morse så det vart att gå famlijespåret med T:B & Leif som tar c.a 30 min lagom tempo ej jaga runt som en dåre utan att prata lite sedan njuta av det fina spår som vi sköter om .Det vart även ett litet jobb efter frukost var att låna Gäsas moppe för att jag tog upp lite högar med löv som han hade krattat hop det var dagens jobb .När jag kom så var det dax igen för att tvätta ,städa så nu är allt klart för att slippa jobba extra hemma så nu ska jag ställa mig en mysig dusch för att njuta :)


Blogvertiser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar