onsdag 25 november 2009

25-11-2009

Skönt att nu sätta sig till rätta för att skriva lite blogg .Ondsgsjobb var att vara nere vid bäcken igen för att ta bort sly sedan ta upp dessa pinnar så de ej ska hamna i den bäck som kan bli problem att ta upp sedan .Måste säga det här Alimir stånka & stöna som ett värsta Ånglok när han fick plocka upp de sly även jag hjälpte han så gott det gick men så skoj det lät när han fick slita lite extra *asg* .på jobbet så spelar vi på ishockyn för att lägga 5 kr för varje match LHC spelar så det vart den gång min tur att vinna igen för att kamma in hela 30 kr den gång för ett tagsedan så vann jag igen på den pott som då var lite mera måste skryta lite då vann jag c.a 165 kr för att ha varje match 3-3 som det nu har blivit 2 ggr på kort tid ,Gäsa med har vunnit extra pengar i den pott .
Nu jävlar ska jag ställa mig i en skön dusch sdedan att ta raka mig med på köpet för att det är ej skönt att ta skägg som kliar somm fan :P

Blogvertiser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar