tisdag 24 november 2009

Tisdag

Kurta röjer sly

Att ha ett sådant jobb som jag har då kan man få göra olika jobb inte samma jobb varje dag som ofta blir piss .Som första jobb under morgon var det som vanligt att städa på mitt område sedan följa med Kurt lj till Ryd för att städa .Efter frukost så var det ett litet jobb som jag fick följa med på det var att följa med K.K för att ta ner 2 st små sketna träd som ej var lika stora som en tennsticka *asg* som tog över en timme för att få ner av en nybörjare precis som K,.K är då kan det ofta ta tid värr en Harryboy :P .3 sista jobb var att dra lite sly som både Leif & kurt lj röjde undan nere vid kära bäcken som ej vill ta slut med all sly som har vuxit på 2 år som tar på kraffter för att det är så brant ner till den jävla bäck men det får gå det med som allt annat .



1 kommentar:

  1. Du jobbar på läser jag :) Jag har varit ledig fram tills idag, nu är det dags för nattjobb inatt. Hoppas att du har haft en bra arbetsdag *kram*

    SvaraRadera