måndag 23 november 2009

Gick även den dag

Dessa reklam med jul gör mig galen

Denna dag gick den med utan problem ,för att ha varit med Almir ,Leif & Kurt lj nere vid bäcken för att röja sly sedan ta upp så det ska se fint ut som må jag säga sj även att vi fick beröm av Åsa som sitter på ett kontor att det ser jätte bra ut det jobb som vi utför inte undra på att vi är nöjda för att höra sådna ord från en kontors-råtta 'asg* .Att kliva inanför dörren så var det massa reklam för att inhandla julklappar redan nu för att betala i feb mån på vissa ställen .Det vart som vanligt att slänga väg en del hos pappersamlingen en del hamna på skithuset som går att läsa igenom för att vil skita lite :O

Blogvertiser

1 kommentar:

  1. Ja dessa reklm om att handla nu och betala sedan.. Man kan ju bli ruinerad. Ja nog kände jag mig mysko att vika ut mig på det sättet.. Glad för att jag får op av magen. Jag har ändå beslutat mig för att bekosta armplastiken själv, har faktiskt kollat lite på op i Linköping, skall finnas en toppenläkare därt utan varningar som är lite billigare med. Du, hur gjorde du med vaccinet ? Har du tagit det eller tror du som jag nu att det är rena rama livsfara att ta den ? *kram*

    SvaraRadera