söndag 22 november 2009

Hitta sin kärlek

Inne på Lunarstorm hitta jag min darling Linda

Att hitta sin kärlek är ej lätt men att hitta den rätta på krogen litar jag ej på .Det finns en massa dating-sajter för att hitta sin kära som ofta tar ut en massa kr mån för att lura till sig medlemmar för i början så är det gratis några st månader sedan ska medlemmar få pröjsa mellan 30-90 kr mån .En så länge finns det gratis sajter att hitta sin kära precis som jag gjorde för över 1 år sedan då jag hitta Linda på Lunarstorm den bästa tjej jag har träffat skulle ej kunna leva utan den söra & rara tjej som är bra på det mesta som mat tex .Lunarstorm har fått ett ryckte att bara vara för ungdomar men så är ej fallet där kan man hitta sin rätta även underbara vänner för att ha trevligt hop som jag har träffat en en del goda vänner som har haft trevligt hop som tex festa ,fika ,prata ,skratt :)

Blogvertiser

1 kommentar:

  1. Härligt och underbart, jag träffade ju kärleken där med och dte håller ju än idag =) Ja nu är dte skönt att vara ledig och är det nu frm till Onsdag! Kram

    SvaraRadera