fredag 25 december 2009

Julklappar

Ewlina väntar på Tomten
hoho finns det snälla barn

Godmorgon även detta år har jag varit snäll för att få några st pak som Tomten om med sj som jag var även detta år ,men var tvungen att gå ut för att handla vanliga en tidning för att sedan dela ut dessa pkt till övriga medan jag sj fick vänta .Dessa julpkt fick jag
pengar av broder , Mariea & Ewelina
Nya bestick i silver av Morsan & Farsan
Presntkort av Linda (Dressman) på 1500 kr .
Det är ej lätt att hitta på julklppar till oss äldre som redan nästan har allt ,medan lättare att hitta på till de yngre som gillar att leka med sina saker de får allt är skoj att få saker som ger ljud mm .

3b - Halfsize Banner

I dag så ska jag & Linda bort till mina föräldrar för att äta upp resten av julmaten som vart kvar från gårdagen .Senare under kvällen blir det filmtime med juldagsmys äta skinkmacka ,nybryggt kaffe lövbergs kaffe förstås & smågodis
Mvh Janne

1 kommentar:

  1. Gomöra Tack för den underbare mobil som jag fick av dig Janne darling
    Puss

    SvaraRadera