lördag 26 december 2009

Mellandagsrea

Kanon film

Godmorgon det vart en supermysig juldag som var i går att se några filmer en som var så jävla bra var Knowingdown 2009 som hade alllt thriller,action ,romantik ,filmen var c.a 2 timmar lång ,det vart att äta massa smågodis som vi handla nere på Ica & dryck förstås julmust denna gång :P.
I dag så börjar mellandagsrean som jag sj har tänkt att cykla ner till City för att kolla lite eftersom jag har ett presentkort på en budik som jag har snokat lite på för att ha bra priser nu när det är den rea på kläder men kommer ej köpa jeans för 700 kr som finns nu för 50% mot förut så dum är jag ej *s* .Skulle LInda vara med så skulle hon gå dit med gång för att kolla ,pröva som skulle ta flera timmar för att komma ut igen så är ej jag utan här så ska det gå fort ut den budik kan jag lova :)

140x350 Campaign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar