torsdag 20 januari 2011

Det behövs inte mycket



Godmidag allesmmans !
Få beröm få det jobb utföras trevligt att få tyvär sällan höra eller en klapp på axeln .I går hände det otroliga få klapp på Axeln av en hundägare med jycke gå ut med ..På vissa ställen är det vatten som inte vill rinna ner utan då får får man göra rännor eller nil sätta fart på dessa pölar så de rinner ner till brun är helevte att gissa rätt var de är inte göra det lättare när det är både snö / is övertäckt :O.Det gäller att sig fan på att hitta rätt sedan bli bra ..Då är alla lyckliga för att kunna gå en promenad med hunden sedan jag veta att ha gjort ett bra jobb så det behövs inte mycket för att kunna bli glad själv sedan få en den klapp & höra hur bra det blev :).
När nästan hemkommen ropade granne på mig om jag ville komma över senare kvällen hjälpa mini pc köpt ink fixat mobilbredband ....Efter snabb dusch gick jag över till granne herr & fru install både mobilbredband & virusprogram ink ta bort bort det som finnas fanns windows Vista.Kl 22.30 blev det att slänga sängen då var min dag nöjd ska jag lova
Kramen
Surfa var du vill med Comviq Surf, nu endast 199kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar