tisdag 18 januari 2011

Inte skoj




Ännu en lång dag avklarat skönt att komma hem varv ner en stund innan lägga sig skönt bad med massa skum bara kunna njuta :)
I dag blev det att laga papperskorgar hängde på sniskan av all snöröjning inte ovanligt att snöhögar ska läggas mot papperskorgar då kan vem som helst lista ut hur det går ?
I går skrev jag en lapp till peter om han ville att bort is så ingen skadar sig framför entre cafet ....Efter en titt efter lunchen fick jag se att samma is fanns kvar :(..Det var väl inget roligt jobb då ger jag fan i det eller rycka på axlarna jag inte fatta vad skriva..Skulle jag skriva annat åka bil göra jobb skulle peter fatta direkt grr (6).
Jobb behöver vara roliga göra utan tog bort isen själv utanför cafe entre då vet jag att ha mitt jobb utfört slippa höra klagomål lätt få en en ros för bra jobb uttfört .
Visst vara trött efter arbetspass gav jag fan mig inte behöva köpa hem sibylla mat för att kunna ta med matlåda till Ons Lunch ...Utan vara klok göra hemma gjord sibylla lunch =Wienerschnitzel med stekt potatis Ink (beanärsås) som var köpt på ica :)
Kram alla
SE300x250cpm0460101_FBg.gif

1 kommentar:

  1. Lite farligt med dessa isfläckar, här har de mesta försvunnit med töandet och det är jag glad för. Kram

    SvaraRadera