torsdag 24 februari 2011

9 kr kvar på kontot


Vissa gillar inte börja tidigt varje morgon ..Det passar i allafall mig även peter & Magnus börja jobba kl 05.30 för att kunna städa lugn 6 ro utan massa spring skolklasser ml .
Efter fruosten blev det mindre turne av till Viggeby lämna 4 st säckar med ved både till Viggeby sand & Viggeby bad .
Jobb blev det när jag kom hem städa / Tvätta ...Passade även på fylla på tele för bara ha enbart 9kr kvar på comviq kontot stälet för ge sig väg utomhus tog jag det via Internetbanken lätt & smidigt
Chao
mvh Janne
Flytta ditt nummer till Comviq och få 200kr i ringpott!

2 kommentarer:

  1. Smidigt med internetbank :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är kvällsmänniska, men när jag jobbade så gillade jag tidiga morgnar. Tystnaden, lugnet och en fräsch dag :) Jag stannar på Metro. Tänkte bara säga det. Dubbelpostar på Bloggis dock.

    SvaraRadera