söndag 27 februari 2011

Backupp











Gutenmorgen.
Hemma igen Linköping från Dutchland Shopping resa .
Jag skulle ha med mig vodka hem några st kartonger dessa som jag skulle ha var helt slut fan med ..Tog en tripp in på Aldi vanlig matbutik ..Där fanns det en ovanlig Vodka jag inte har sett förut Seroff Vodka 40 % 0.5 L .
på vägen hem ringer tele inte helt ovanligt :)
En del visste inte jag skulle på den resa ..När var någon mil utanför Jönköping ringde tel igen då var det en polare som hade köpt sig en laptop =Lovat hjälpa install mm.
Snäll som jag är kom jag över till Polare 18.30 då var allt hemma på plats från shopping .
Kom från polaren kl 22.00 ..En man som var bra trött inte svårt stå duchen med en kall bira sedan zz gott .
Kram alla
3b - Halfsize Banner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar