måndag 14 februari 2011

Billig el


Märkigt så fort vara upptagen ska tel ringa :(
Stod duchen ringde Fortum ElBolag ge mig ett bra pris kunna tjäna kr varje kvartal ge mig billigaste pris oavsett vad andra höjer ..Dum var jag inte att fråga hur mycket billgare kommer få .Det kunde inte den tjej från Göteborg inte kunna säga mig utan bara få det billigaste el ovasett vad andra tar ut ..Mitt svar blev jag hoppar för att ha snokat innan att det kommer bara bli c.a 30 .50 kr varje kvartal ..Önskade den tjej en trevlig alla (L) dag ..Tror du jag fick samma svar tillbaka?
Kram
Betala bara när du surfar med Comviq Surf, startpaket endast 169kr!

1 kommentar:

  1. Har haft de som har erbjudit mig billigare el med, ett erbjudande hoppade jag på och det gav oss 50& billigare el, och det har märkt tydligt på räkningarna :) Kram

    SvaraRadera