tisdag 15 februari 2011

Brr så kallt


Hello !
Fsat temp var mindre en gårdagen så var det faan värr denna dag jobba utomhus :(.
För att hålla värmen uppe så gott det gick sopa bort lite snö som hade kommit under natten c.a 2 mm på sin höjd ink slänga ut grus .
Det var flera som frös märktes gott & väl påpälsade bara kunna se ansiktet :O.
Ingen sol framme på hela dagen då görv det inte bättre för att få upp värmen i kroppen ...En att sitta glo passade jag på hugga bort is runt sopollar som finns på varje grillplats Vidingsjö det var inte lätt må jag säga men varm blev jag ...Fick lov att ta ut kompldeigt 2 timmar som inte var några problem enligt K;:K )basen :)
Kram alla
120x600

1 kommentar:

  1. Nog är det kallt alltid, jag köpte mig en mysdress på netto på vägen hem från frissan, en i fleece (byxa och jacka) för 69 kr, den har jag på mig nu. Kram

    SvaraRadera