fredag 28 oktober 2011

Fredag !



Godmidag ;) !!
Lotten arbetsuppgift blev städ inte göra mig mycket kunna gå pula ha god tid på sig går åt eftersom skitväder då drar vi in en massa lera ändå försöka skrapa av oss det värsta ändå kommer det in grus ,lera ink kaffefläckar finnas på golven hur nu de kan komma dit är en fråga *s*?
Svaret är lätt en del måste ha muggen full med kaffe lätt spila ut sätta sig till bords .En kan jag inte säga helt fredag utan väntar på tvätten ska bli klar ..Snart är den helt klar om c.a 30 min .
Gillar inte springa upp & ner därför tar jag upp tvätten hänga på tork lgh en tork rum går precis lika bra att hänga tvätten lgh :)
zanox Partner värvar partner

1 kommentar:

  1. Härliga Fredag och helg.. säger även jag nu som kommer att vara ledig hela helgen :) Njuta!! Kram

    SvaraRadera