torsdag 27 oktober 2011

Vi han på börja


Godmidag !
Ännu en dag kratta dessa löv fast den här dag var vi Ryd Motion centrum
Efter frukost var det ingen ide åka dit igen eftersom ha frisk vård timme mellan 11.00 -12.00 .Vi han på börja det jobb räfsa löv & sopa högar finnas kvar ..
Det där med friskvård finns gäng åka väg bada ink bastu måste ge sig väg tidigt för hinna till simhallen .
Min del räcker gå 1.8 km slinga Vidingsjö gör de flesta från våran enhet ..Finns även 2 st andra går den slinga synd bara ha svårt passa tiderna *s* ..Kan komma 10 -15 min senare då har jag redan kommit 50 % av slingan :).
Jobb finnas även hemma ta hand om tex städa .Skönt att ha även det nu färdigt ..Tvättstugan får jag ta morgon efter jobb slut för den var upptagen hela den här dag .
Då kan jag passa på tvätta mina moppar var då ett tag sedan c.a 2 veckor ..Då vet jag till nästa vecka att ha rena moppar igen lär gå åt städa av golv fast inte vara hemma finns det både ena & andra komma dit på konstigt sett :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar