söndag 23 oktober 2011

Vågar du eller inte ?





Godmorgon alltsammans !
Nostalgi partyt blev som väntat rolig & trevlig äta God Tacos även lyssna på hits från 80 talet & massa prat eftersom inte ses så ofta .
Komma hem vid 05.00 tiden på lördags morgon var bara slänga sig säng..Ingen baksmälla konstigt efter alla blandning ..Kry o fin kliva ur bingen kl 12.00 som inget hade hänt _).
Lördag hade jag tänkt mig ha hemmakväll .Slog på pc kolla igenom mejl svara på ett av E-Posten av en tjej hade skrivit vågar du eller inte ?
Skulle inte besvara på om jag inte visste vem det kom från ..Såg även fler från vän listan hade fått det mail :)
Jag vet inte när att ha haft så roligt sjunga karaoke underbara goda varma mackor med olika fylkingar från svamp till bacon .. Svamp blev inte för mig ska vara skogen *s*
Tänk om jag inte hade svarat på det vågar du eller inte ...Skulle jag ha missat rolig lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar